Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

Drbna.cz

B:CRYO přineslo na trhu úspěch. Restaurace ale musí vykazovat prodej

pondělí, 23. března 2015, 10:20

V listopadu 2014 vydal českobudějovický Budvar novinku na trhu – unikátní B:CRYO. Pivo s obsahem alkoholu kolem 21% nelze koupit v obchodních řetězcích, ale pouze ve vybraných restauracích. A ty musí produkt hájit, neboť pokud prodej nebude uspokojivý, o B:CRYO přijdou. Budvar se nově chce také zaměřit na svoji síť restaurací.

Na úspěch produktu po uvedení na trh zpovídala Budějcká Drbna tiskového mluvčího Budějovického Budvaru Petra Samce, který říká: „B:CRYO je nápojem, který je primárně určen jako digestiv. Velmi dobře se totiž hodí k tradičním pokrmům české kuchyně, jako jsou pečené koleno, vepřová žebra, pečená husa nebo tatarský biftek.“

Jste s produktem B:CRYO spokojeni?
Speciální pivo Budweiser Budvar B:CRYO je na trhu několik měsíců a zájem ze strany provozovatelů restaurací byl značný. Velmi rychle, během několik týdnů, jsme B:CRYO začali čepovat v 60 vybraných restauracích. To byl i nás cíl v první etapě při uvedení na trh, takže jsme vcelku spokojeni. V současné době si milovníci pivních specialit mohou B:CRYO objednat v 69 provozovnách.

Můžete říct, jaké máte na produkt ohlasy od konzumentů?
B:CRYO je velmi unikátní druh piva. Vyrábí se kryokoncentrací přímo na stole zákazníka. Má velmi specifickou chuť (stupňovitost asi 40, hořkost 60 EBC a obsah alkoholu kolem 21%). Logicky nemůže chutnat každému a také není určen k pití po celý večer. B:CRYO chutná jako pivo, ale zároveň hřeje jako destilát, proto se pije ze sklenic o objemu 0,2 litru na nožce.

Pije se pomalu, při konzumaci je potřeba plným douškem zaplavit všechny chuťové receptory v ústech. Po napití přechází plná a intenzivní pivní chuť B:CRYO od nasládlosti k intenzívní hořkosti, která v závěru nabádá k dalšímu napití. Velmi dobře ale může kdykoliv během večera doplnit běžné čepované pivo.

Máme řadu velmi pochvalných ohlasů. Nicméně nepočítáme s tím, že B:CRYO bude k dostání na každém rohu. Je to opravdová specialita, která se do většiny běžných restaurací prostě nehodí. Restaurace tedy budeme i nadále velmi pečlivě vybírat a jejich počet nechceme zásadním způsobem navyšovat.

Jaké jsou statistiky prodeje?
Je mi líto, ale čísla o prodeji nezveřejňujeme.

Jsou pro vás prodejní čísla uspokojivá? Jaká byla očekávání?
Prodej chceme samozřejmě stále zvyšovat, ale spíše než navyšováním počtu restaurací chceme zvyšovat prodej právě v těch vybraných, exkluzivních podnicích. B:CRYO může být pro restauraci značná konkurenční výhoda. Proto počítáme s marketingovou podporou těchto podniků a také s motivačním programem pro personál. Určitě budeme také postupně upravovat distribuci. Pokud v některé restauraci nepůjde prodej B:CRYO podle našich představ, přemístíme tento produkt jinam.

Uvažujete o rozšíření produktu do zahraničí?
Registrujeme velký zájem na Slovensku, ale v nejbližší době o exportu neuvažujeme.

Je reálné, aby se fajnšmekři dočkali dalších druhů B:CRYO?
V nejbližší době nepočítáme s dalšími variantami.

Budvar údajně přemýšlí o své síti restaurací. Je to pravda?
V současné době již máme dva fungující koncepty restaurací – Budvarka a In Loco. Chceme dále zlepšit nabídku našim zákazníkům ve smyslu pěkných a pro hosty atraktivních konceptů. Kromě rozšíření konceptu In Loco pracujeme i na dalších projektech, ale zatím o nich nechceme mluvit.

Názor na B:CRYO nám řekl náhodný konzument František Mládek: „B:CRYO je dobrý společník při konzumaci kroužků a kolena či žeber.  Zpříjemní tak posezení s přáteli. Člověk to nemůže brát jako pivo. Je to spíš likér nebo pivní extrakt, který si může návštěvník sám natočit a tím se i u stolu zabavit.“

Napsal: Michal Heřman

Kam dál?

Vyždímejte z operátora maximum!Vyždímejte z operátora maximum!

Vyždímejte z operátora maximum!

pátek, 20. března 2015, 17:31V dnešní době neomezených tarifů a internetu v mobilu je dobré vědět, jakými všemi způsoby lze...

Ležák z Budějovického Budvaru se pije i v nejlepších barech na světěLežák z Budějovického Budvaru se pije i v nejlepších barech na světě

Ležák z Budějovického Budvaru se pije i v nejlepších barech na světě

úterý, 17. března 2015, 14:11Světlý ležák Budweiser Budvar se letos poprvé v historii umístil na druhém místě mezi...

Jen doplňkujte!Jen doplňkujte!

Jen doplňkujte!

úterý, 17. března 2015, 13:22Přesně takovou nabídku si připravily v rámci své reklamní kampaně prémiové prodejny iWant Apple...

O čem píšou další Drbny

Motor si připsal další tři body za vítězství proti SlaviiMotor si připsal další tři body za vítězství proti Slavii

Motor si připsal další tři body za vítězství proti Slavii

pondělí, 10. prosince 2018, 19:50České Budějovice dokázali navázat na výhru proti Jihlavě a v domácím utkání porazit pražskou...

HLEDÁME PÁNÍČKA: Prokůpek, Mařenka a Max hledají nový domovHLEDÁME PÁNÍČKA: Prokůpek, Mařenka a Max hledají nový domov

HLEDÁME PÁNÍČKA: Prokůpek, Mařenka a Max hledají nový domov

pondělí, 10. prosince 2018, 18:55V dnešním dílu Hledáme páníčka vám představíme dva kocourky a jednu krásnou kočičku, kteří hledají...

Do Alšovky zavítá Popelčin princ. Představí se v půlhodinovém programuDo Alšovky zavítá Popelčin princ. Představí se v půlhodinovém programu

Do Alšovky zavítá Popelčin princ. Představí se v půlhodinovém programu

pondělí, 10. prosince 2018, 17:21Herce Pavla Trávníčka jistě všichni znáte z pohádkových klasik jako Tři oříšky pro Popelku, Třetí...

© 2011 - 2018 TRIMA NEWS, s. r. o